Liity jäseneksi

Joven jäsenenä pääset treenaamaan aktiivisesti pienryhmässä, jossa saat aina vertaistukea ja kokeneiden harrastajien apua harjoitteluun. Käytössäsi on asianmukaiset harrastusvälineet ja -paikat.

Jove järjestää vuosittain erilaisia maksullisia koulutuksia, joista useimpaan tarjoamme jäsenille edullisemman osallistumismaksun. Järjestämme myös virallisia vesipelastuskokeita ja joihinkin niistä jäsenillämme on etusija.

Vuoden 2022 jäsenmaksut ovat seuraavat:

Jäsenyys Hinta
Vuosijäsen 30,00 € / vuosi
Kannatusjäsen 10,00 € / vuosi
Ainaisjäsen 150,00 €

Voidakseen treenata yhtä koiraa, tulee henkilöllä olla maksettuna vuosi- tai ainaisjäsenmaksu sekä vuotuinen treenimaksu. Jos haluaa treenata kolmea koiraa, vuotuinen treenimaksu tulee kolminkertaisena. Yhdellä treeni kerralla voi kuitenkin harjoituttaa vain kahta koiraa. Jos haluat säilyttää jäsenyytesi, mutta et tällä hetkellä treenaa, voit siirtyä kannatusjäseneksi.

Vuosi- tai ainaisjäseneksi voit voit hakea starttikurssin jälkeen tai jos sinulla on aiempaa vesipelastuskokemusta.

Jäsenhakemus